Wednesday, August 23, 2017

In Iran, what’s forbidden is in — and on Rupert Murdoch’s Farsi1 TV channel

June 29, 2010 by · Leave a Comment 

In Iran, what’s forbidden is in — and on Rupert Murdoch’s Farsi1 TV channel
TEHRAN — A satellite TV station co-owned by Rupert Murdoch is pulling in Iranian viewers with sizzling soaps and sitcoms but has incensed the Islamic republic’s clerics and state television executives. Rupert Murdoch – Iran – News Corporation – Google – United States

Read more on Washington Post

Speak Your Mind

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!

*